U bent hier

Reisgezelle gezocht Januari 2016

1
0
-1
Hallo, Ik ben Linsay, 25jaar en zou graag in Januari op reis gaan naar Cuba. Daarom zoek ik iemand om mij te vergezellen voor een reis van 10-12dagen. Het plan is vooral om een doortocht te doen in Cuba, landen in Havana en van daaruit verder reizen naar het noorden. Eerst met de bus en dan eventueel met de fiets. Het liefste reis ik basic, maar kamperen is niet toegestaan in Cuba. Daarom zullen we vooral gebruik maken van B&B's, iets wat daar erg bekend is. Een beetje meer over mezelf: Ik ben iemand die graag zoveel mogelijk het onderste uit de kan haalt, ik wil veel zien en doen op een korte tijd. Budgetvriendelijk is voor mij wel belangrijk, dus geen grote luxe. Wat niet wil zeggen dat ik daarvoor in een vuil kot ga slapen ;) Fotografie op reis is ook erg belangrijk en ik ben wel wat op mijn privacy gesteld, een aparte kamer is een must! Maar die zijn gelukkig erg goedkoop in Cuba. Hieronder heb je mijn facebook: https://www.facebook.com/linsay.lusyne Voor wie interesse heeft of graag mij beter wil leren kennen kan me contacteren.
Er zijn nog geen antwoorden.